Let the world spice up your life.

Saki.T 中上級者歓迎♪日本語のレッスン

中上級者歓迎♪日本語のレッスン

50min 2,000 Points

Has Trial 40min 700 Points

Skype Lesson

・もっと自然な日本語を習得して、ネイティブに近づきたいと思っていますか? ・食べ物・働き方・文化など、日本人の生活について、もっと知りたいですか? ・日本に旅行するときに、日本語を話してみたいですか? 海外勤務の経験を持つ講師が、日本語を教えます!

Material

Flexible

Description  

・もっと自然な日本語を習得して、ネイティブに近づきたいと思っていますか?

・食べ物・働き方・文化など、日本人の生活について、もっと知りたいですか? 

・日本に旅行するときに、日本語を話してみたいですか?


そんな方は私と一緒に楽しく勉強しましょう!


はじめまして、Sakiです!

私はおっとりした優しい性格と言われることが多いです ?


マレーシアで英語を使って経理の仕事をしていた経験があり、

異文化の方と話すのが大好きです^^



【こんなことを教えます】

・ビジネスで使う日本語を教えられます!中上級者大歓迎!語彙力を増やせます。

・食べ物、働き方、文化など、日本人がどんな生活をしているのかを伝えます!

・挨拶・レストランでの会話・お金の数え方など、旅行や出張先でよく使う言い回しを教えます。



皆様専用のノートを作って、予習復習も簡単にできるようにします!

ご夫婦やお友達と、2~3人でのグループレッスンも大歓迎!

基本的には日本語で授業をしますが、英語が分かるので困ったときは英語でサポートします!


【自己紹介】

こんにちは!Sakiです。


昔から言語学習に興味があり、英語をたくさん勉強して、英検1級を取りました。

私自身、英語を使ってマレーシアで働いた経験があり、

外国語を学ぶ難しさやワクワクする気持ち、よくわかります。


私自身これまで異文化の人と一緒に会話や仕事をして、

たくさんの思い出を作ってきました。

外国の人と関わる楽しい経験を生徒の皆様にも届けたいと思って、愛を込めて日本語を教えます!!


丁寧にゆっくりとレッスンを進めますので、安心してください!


自分にあったペースで、着実に日本語を勉強していきましょう♪

トライアルレッスンの予約をお待ちしてます!

New Students Welcome!

Cafetalk's cancellation policy

Before request is confirmed (fixed)
• Cancellation possible at any time without charge.

After request is confirmed (fixed)
More than 24 hours before lesson start time.→ Cancellation is possible at any time.
Less than 24 hours before lesson start time.→ The tutor may take a cancellation fee.
No-Show→ The tutor may take a cancellation fee.
(Please check with the tutor for details.)

Tutor’s profile  

From:   In:

8

Lessons

8

Students

Yes
Saki.T
Available Times
Mon08:00-09:30
Mon20:00-22:30
Tue08:00-09:30
Tue20:00-22:30
Wed08:00-09:30
Wed20:00-22:30
Thu08:00-09:30
Thu20:00-22:30
Fri08:00-09:30
Fri20:00-22:30
Sat08:00-09:00
Sun08:00-09:00


See more

Hello. I can teach Japanese to Non Japanese-Native people by using English.I can also teach the spirit of "Sado(tea ceremony culture)" in Japanese.Looking forward to meet you!(Background )I lived in ...

All lessons offered by this tutor 

・もっと自然な日本語を習得して、ネイティブに近づきたいと思っていますか? ・食べ物・働き方・文化など、日本人の生活について、もっと知りた...

・もっと自然な日本語を習得して、ネイティブに近づきたいと思っていますか? ・食べ物・働き方・文化など、日本人の生活について、もっと知りた...

Available Times


Mon 08:00   09:30
Mon 20:00   22:30
Tue 08:00   09:30
Tue 20:00   22:30
Wed 08:00   09:30
Wed 20:00   22:30
Thu 08:00   09:30
Thu 20:00   22:30
Fri 08:00   09:30
Fri 20:00   22:30
Sat 08:00   09:00
Sun 08:00   09:00
Actual availability may differ. Please check when you make a request.

※ Times are shown in Asia/Tokyo. They'll convert to your timezone when you log in.

Check schedule

Feedback  

No comments, not yet.

Close

Got a question? Click to Chat